środa, 30 maja 2012

Uwaga!

Blog zawieszony do odwołania. Poprzednie rozdziały zniknęły. "Dzieje Se'ala" zostaną przepisane na nowo, ale nie wiem kiedy nastąpi ich publikacja. Studia i praca trochę zajmują. Nawet jeśli akurat w pracy mam trochę czasu na pisanie, to zbliża się sesja i muszę się uczyć.
Mam nadzieję, że uda mi się szybko wrócić ^^ na pewno nie przed sierpniem, koniec czerwca to sesja, a niemal cały lipiec mnie nie będzie.
Przepraszam, nie mam ochoty na tę wersję Se'ala. Przez rok moje plany co do historii trochę się zmieniły i dopóki ostatecznie nie zdecyduje, co chcę pisać, historia się nie pojawi.

4 komentarze:

  1. Witam,
    droga autorko, chciała Cię zapytać czy pojawią się tutaj ponownie rozdziały, czytałam poprzednie i całość bardzo mi się podobała, wciągnęła mnie w swój świat...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia cały czas się pisze, ale przez studia i pracę ciężko znaleźć czas na systematyczne pisanie. Nie chcę publikować notek raz na miesiąc, chce je dodawać regularnie dlatego też opowieść będzie publikowana gdy uznam, że mam wystarczający zapas notek. Wiem, że miną wkrótce dwa lata i przeraża mnie to, że tak mało w tym czasie napisałam. Moja wena niestety skacze pomiędzy kilkoma opowiadaniami, przez co niekiedy Se'al leży odłogiem. Ale możesz być pewna, że nie porzucę tej historii. Cieszę się, że ktoś to jeszcze pamięta ^^ Moje obecne plany publikacji wypadają w okolicy maj-czerwiec bieżącego roku i mam nadzieję, że tym razem się uda.

      Usuń
  2. Witaj, witaj,
    dzięki za odpowiedź, teraz to ja sobie uzmysłowiłam, że nie mogłam się zabrać przez te prawie dwa lata na napisanie tych paru słów....
    będę czekać, co jakiś czas tutaj zaglądam, więc możesz być pewna, że ja tutaj będę...
    multum weny.... no i czasu oczywiście ;]
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę^^ Świadomość, że ktoś czeka na coś, co napiszę bardzo motywuje i daje niezłego kopa do pisania^^

      Usuń